onsdag 24 augusti 2011

Öppen träning

Traskade ner till klubben på öppna träningen ikväll och som vanligt blir det mer fikamys och trevligt babbel än träning men hann med litegrann:

Externbelöning: körde ca 5 varsågod mot matskål, det går inte så snabbt som jag skulle vilja men måste nog befäst bättre. Ställde upp för inkallning och kallade in men då gick hon inte på mitt kommando när skålen var bakom så det måste vi köra mer innan jag använder varsågod där.

Ruta: Ett skick utan target som gick kanon! Rakt, snabbt och fint ställande, yipee!

Fritt följ: Starter och halter som kändes bra. Troligtvis var jag sne som 17 i axlarna...

Testade mitt program för morgondagens tävling då jag ska tävlingsleda en lydnadstvåa. Kändes bra, måste bara komma ihåg att kommendera inkallningen efter ställandet, får lite låsning där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar